Heeft u vragen waarop u het antwoord niet kunt vinden in de FAQ?

Stuur een mailtje naar vrijwilligers@kvwschijndel.nl met je vraag of vul het contactformulier in en je krijgt zo snel mogelijk een antwoord.

Waar is de KVW?

De Kindervakantieweek is als vanouds bij het Scouting gebouw in Schijndel.
Het adres is Smaldonkstraat 10, 5482 KE Schijndel.

Klik hier om de route via Google Maps te starten.

Wat zijn de tijden van KVW?

Maandag t/m donderdag zijn het een ochtend en een middag. De ochtend is van 9.30u tot 12.00u en de middag begint om 13.30u tot 15.30u. Vrijdag zijn de kinderen er een hele dag. Dit betekent dat we ook gewoon om 9.30u beginnen, maar we zijn dan om 15.00u klaar.

Wil je het uitgebreide programma zien? Klik dan hier!

Vanaf welke leeftijd kan mijn kind deelnemen aan Kindervakantieweek Schijndel?

Kinderen van zes tot en met twaalf jaar (m.u.v. 13 jarigen mits ze nog op de basisschool zitten) kunnen deelnemen aan de Kindervakantieweek. Kinderen van vijf jaar mogen deelnemen wanneer een ouder/verzorger de hele week aanwezig is als leiding en de verantwoordelijkheid over het kind draagt. Als u voor deze begeleiding zorgt kunt u uw kind van vijf jaar aanmelden via het inschrijfformulier en in het veld 'opmerkingen' noteren welke ouder of verzorger mee zal komen helpen met het kind. Kinderen jonger dan vijf jaar kunnen niet deelnemen aan de Kindervakantieweek.

Vanaf welke leeftijd kan ik helpen als vrijwilliger?

Vanaf 13 jaar oud mag je vrijwilliger worden. Voor je maatschappelijke stage mag je helpen vanaf 14 jaar.

Kan ik mijn kind online inschrijven voor Kindervakantieweek Schijndel?

Ja, inschrijving van deelnemers gebeurt sinds KVW 2015 alleen nog via deze website. Inschrijven via papieren inschrijfformulieren is sindsdien niet meer mogelijk.

Wat kost deelname aan Kindervakantieweek Schijndel?

Het inschrijfgeld voor Kindervakantieweek Schijndel bedraagt 25 euro voor de hele week. Dit bedrag dient u na het invullen van het digitale inschrijfformulier op deze website, direct via IDEAL te voldoen.

Kunnen mijn kinderen tussen de middag overblijven tijdens Kindervakantieweek Schijndel?

Alleen wanneer dit in het programma is aangegeven, is de lunch onderdeel van het programma. Op de overige dagen is er geen mogelijkheid tot overblijven.

Is het ook mogelijk om mijn kind voor losse dagen van Kindervakantieweek Schijndel in te schrijven?

Nee, alleen inschrijving voor deelname aan de hele week is mogelijk.