Kom je helpen op de boerderij?

Deze zomer zien we jullie op de boerderij tussen alle dieren!
Klik hier om te zien wat we dit jaar allemaal gaan beleven!

Helpen als vrijwilliger?

Yes! Dit jaar mag je ook als 13-jarige komen helpen bij de KVW.
Als je 14 jaar bent kun je zelfs je maatschappelijke stage bij ons doen!
Klik hier voor meer informatie!

KVW 2024 - 15 T/M 19 JULI

Op dit moment zijn we druk bezig met de voorbereidingen van de KVW 2024 en het opzetten van de website.

Helaas is er daarom nog niet zoveel te zien op de website maar misschien kun jij wel al raden welk thema we dit jaar hebben tijdens de Kindervakantieweek!

Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers! De inschrijving voor KVW 2024 gaat binnenkort open.

Wil je nog beter op de hoogte blijven van alle nieuwtjes rondom de kindervakantieweek Schijndel? Meld je dan aan voor de Whatsappgroepen!
Geen zorgen, je naam en telefoonnummer zijn niet zichtbaar voor anderen. Als je jezelf toevoegt aan andere groepen (zoals de kletsgroep voor vrijwilligers) dan worden je naam en telefoonnummer wél zichtbaar.
Welke aankondigingen kun je verwachten? Belangrijke datums zoals inschrijfdata voor vrijwilligers én deelnemers, bijeenkomsten voor vrijwilligers, informatie over de VOG, maar ook eventuele hulpvragen vanuit verschillende werkgroepen.

Aanmeldlink vrijwilligers

Aanmeldlink deelnemers

stichting kindervakantiewerk Schijndel

Secretaris: Marjan Vermeltfoort
Mgr. Zwijsenstraat 24
5482 HH Schijndel

Telefoonnummer: 06 - 2094 7746
E-mail: info@kvwschijndel.nl
KvK nr. 4108 2414

Vertrouwenspersoon: Astrid van de Griendt
Telefoonnummer: 06 - 2817 5482
Ook voor vragen over de Verklaring Omtrent Gedrag (VOG), het aanstellingsbeleid en de gedragscode vrijwilligers en het meldprotocol KVW.

design & techniek: dennisvervest.com