Programmabrief 2024

woensdag 10 april 2024

Kindervakantieweek maandag 15 t/m vrijdag 19 juli 2024.

Maandag “Boeren spelen”                                               9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
We maken vandaag kennis met de boerinnen Sien, Fien en Pien. Waar kunnen wij deze boerinnen mee helpen? Ook ga je kennismaken met iedereen uit het groepje. Welke vriendjes en vriendinnetjes zitten in je groepje? Wie is de leiding van je groepje? Wie ken je nog niet? Als je niet iedereen kent, is dat geen enkel probleem! We beginnen maandag altijd met kennismakingsspelletjes. Daarna gaan we de rest van deze dag aan de slag met een zeskamp.

Dinsdag “Feestschuur bouwen”                                                9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
Vandaag mogen we dan eindelijk gaan bouwen. Samen met je groepje ga je de mooiste, grootste en sterkste hut bouwen. Hier heb je de hele dag voor. Als er wordt omgeroepen dat je hout mag halen, ga je met heel je groepje hout halen, dit is altijd onder leiding van een groepsleiding.

LET OP! Doe vanaf dinsdag stevige schoenen aan en vergeet je hamer niet!

Woensdag “De boel versieren”                                           9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
De ochtend zetten we de puntjes op de “i” van onze allermooiste hut. Ook nu heb je weer een hamer nodig. In de middag trek je oude kleren aan en geven we ons Westerndorp een kleurtje. Ook gaan we samen op de foto!

Donderdag “Feest geregel”                                       9.30u-12.00u & 13.30u-15.30u
In de ochtend mag je iedereen meebrengen om naar jouw feestschuur te komen kijken. Tijdens de kijkochtend is er een kopje koffie of thee aanwezig. In de middag ga je met je groepje op zoek naar de verjaardagscadeaus voor Pien.

Vrijdag “Boeren verrassing”                                                                        9.30u-15.00u
Wij houden een boerenestafette! Daarna gaan wij met alle groepjes picknicken, je hoeft vandaag dus niet thuis te eten. Na het eten spelen wij nog een spelletje en verrassen wij Pien met haar surprise party. Aan het einde van de dag mag iedereen komen kijken en luisteren naar het KVW lied van dit jaar. Daarna zwaaien we jullie uit, tot volgend jaar!

Het programma kan iets

afwijken vanwege het weer.